Projecte: REFORMA I MILLORA DEL POLÍGON INDUSTRIAL SANT JOSEP (IVACE-2024)
Inversió total: 199.600'00 euros
Subvenció: 140.514’66 euros - Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE)

Actuació: Polígon Sant Josep.

 

 

 

 

 

 

DADES GENERALS

  • Nombre d'habitants del municipi segons l'últim padró municipal: 4.589 habitants
  • Superfície del Municipi: 26.985.106 m² 2.
  • Superfície del Polígon: 106.873 m2.

 

OBJECTIUS DEL PROJECTE

L'objectiu del projecte és la millora, modernització i dotació de majors i millors serveis al polígon Sant Josep I i II, incidint en la imatge del polígon, la seua accessibilitat, la seua funcionalitat, els seus serveis i l'eficiència energètica.

 

ACTUACIONS A EXECUTAR

3) Adequació de la parada d'autobús situada a l'entrada del polígon i del carril bici.

Aprofitament: 100 indústries.

6) Millora de l'enllumenat públic. Substitució de lluminàries antigues per lluminàries més eficients i de menor contaminació lumínica amb llums LED. Substitució de columnes deteriorades.

Aprofitament: 100 indústries.

7) Col·locació de nous hidrants per a aconseguir una distància inferior als 100 metres a qualsevol indústria.

Aprofitament: 100 indústries.

8) Implantació de sistema de gestió de residus, habilitant la zona posterior i pat del magatzem municipal per a la classificació de residus i rentada d'eina i maquinària municipal amb separador de greixos i recollida d'aigües brutes.

Aprofitament: 100 indústries.

9) Millora de la zona verda situada al costat de la carretera CV-651 per a aconseguir la regeneració paisatgística i ambiental del polígon.

Aprofitament: 100 indústries.

11) Millora viària consistent en la remodelació de la zona d'accés al polígon, carrer de la Venda, des de la rotonda de la CV-651 fins a la bifurcació dels carrers de la Indústria i Molí de Baix.

Aprofitament: 100 indústries.

12) Senyalització horitzontal, consistent en el repintat de tot el polígon en aquells punts que la senyalització existent ha perdut la visibilitat necessària.

Aprofitament: 100 indústries.

16) Generació d'energia renovable ampliant la instal·lació existent en el magatzem municipal i proporcionant energia per a l'enllumenat públic, per a la pròpia nau del magatzem, per als punts de recàrrega elèctrics que es disposen en la via pública i a l'interior del magatzem per als vehicles municipals.

Aprofitament: 100 indústries.

17) Adquisició de terrenys confrontants al polígon per a l'ampliació de zones verdes, amb la finalitat de superar en un 5 o més els estàndards exigits en la normativa urbanística, creant una pantalla vegetal en el límit sud que genera el major impacte visual del polígon.

Aprofitament: 100 indústries.

 

CARACTERÍSTIQUES DEL PROJECTE

3) Adequació de la parada de l'autobús existent en l'avinguda de València, al costat de la

glorieta d'accés al polígon, realitzant una adequada senyalització horitzontal de la mateixa garantint així la correcta parada i maniobra dels autobusos, pintant i reparant la marquesina i reparant les jardineres que la delimiten. Es procedirà també a la senyalització horitzontal del carril bici.

6) Millora de l'enllumenat públic. Substitució de lluminàries antigues per lluminàries més eficients i de menor contaminació lumínica amb llums LED. Substitució de columnes deteriorades. Tant les lluminàries que no funcionen com les columnas deteriorades es troben disperses en tot el polígon.

7) Col·locació de nous hidrants en el carrer de La Indústria i carrer dels Hortes, per a aconseguir una distància inferior als 100 metres a qualsevol indústria.

9) Millora de la zona verda situada al costat de la carretera CV-651. Es realitzarà un mur de maçoneria en la base, confrontant amb la carretera, i es reposa la bordillo superior trencat i sòl a trams, delimitant convenientment la zona verda on es plantaran arbustos, aromàtica i algun arbre de xicotet port, amb la seua corresponent instal·lació de reg amb programador.

Aquesta actuació, juntament amb l'actuació de la Diputació de València de millora del tram urbà de la carretera aconseguirà la regeneració paisatgística i ambiental del polígon.

11) Millora viària consistent en la remodelació de la zona d'accés al polígon, carrer de la Venda, des de la rotonda de la CV-651 fins a la bifurcació dels carrers de la Indústria i Vaig moldre de Baix. Es tracta del punt neuràlgic d'accés al polígon, el que més circulació de vehicles concentra i que està regulat per senyalització horitzontal que s'ha mostrat insuficient per a regular i ordenar el trànsit.

Es pretén realitzar unes illetes amb vorada rebaixada i formigó imprés que ordenen el trànsit rodat i per als vianants de la zona.

I, remodelació de l'encreuament entre els carrers Indústria i Els Hortes, disposant una xicoteta rotonda, xafable en cas de necessitat, i, modificant la senyalització.

Reforç de la base del vial al carrer València i Indústria procedint al fresat i posterior reasfaltat dels trams deteriorats.

12) Senyalització horitzontal, consistent en el repintat de tot el polígon en aquells punts que la senyalització existent ha perdut la visibilitat necessària, incidint especialment en la senyalització de les preferències de pas en els encreuaments de carrers i en els passos de vianants.

13) Generació d'energia renovable ampliant la instal·lació implantada en la nau magatzem municipal amb 26 plaques fotovoltaiques addicionals per a proporcionar energia per a l'enllumenat públic, per a la pròpia nau magatzem, per al punt de recàrrega elèctric que es disposa en la via pública i per als punts de recàrrega de l'interior del magatzem.

 

RESUM DEL PRESSUPOST TOTAL DEL PROJECTE COMPLET

 

Concepto:

Ejercicio 2024

a) Cost d'execució de les obres i/o instal·lacions:  

164.900,00 €

b) Cost dels béns i equips

22.500,00 €

c) Cost de redacció de projectes d'obra i/o instal·lació, d'estudis de seguretat i salut i direcció d'obra, sempre que es contracten externament.

12.200,00 €

TOTAL PRESUPUESTO: a+b+c


199,300,00 €

 

IMATGES DE LES ACTUACIONS